loading...

instagram

اینستاگرام جز بزرگ‌ترین شبکه‌های اجتماعی می باشد که کاربران فعال بسیار زیادی دارد که در آن عضو هستند. در کشور ما هم اینستاگرام یکی از بهترین شبکه های‌ اجتماعی می باشد که افراد زیادی از

omid بازدید : 36 سه شنبه 02 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

اینستاگرام جز بزرگ‌ترین شبکه‌های اجتماعی می باشد که کاربران فعال بسیار زیادی دارد که در آن عضو هستند. در کشور ما هم اینستاگرام یکی از بهترین شبکه های‌ اجتماعی می باشد که افراد زیادی از آن استفاده می کنند و آمار تعداد کاربران ایرانی شبکه اجتماعی بیش از ۲۴ میلیون می باشد. باتوجه به این تعداد کاربر فعال ایرانی، اینستاگرام گزینه بسیار عالی برای کسب درآمد می باشد. کسب درآمد در اینستاگرام در چند سال گذشته رشد عالی داشته است و افراد زیادی در این زمینه با موضوع های مختلفی فعالیت می‌کنند. اگر تصمیم به درآمد از این شبکه اجتماعی را دارید، در قدم اول باید انواع روش های درآمدزایی این شبکه اجتماعی اجتماعی را بشناسید. بعد از آشنایی با روش‌های کسب درآمد از اینستاگرام می‌توانید یک یا چند روش را انتخاب کنید و شروع به کسب درآمد کنید. در این آموزش تصمیم داریم به بررسی روش‌های کسب درآمد از اینستاگرام بپردازیم.

 

از اینستاگرام چقدر می توان کسب درآمد کرد؟

قبل از پرداختن به روش‌های کسب‌ درآمد از اینستاگرام و بررسی روش های متنوع آن، بهتر است کمی به میزان درآمد افرادی که از طریق اینستاگرام کسب می‌کنند بپردازیم. میزان درآمد افراد از اینستاگرام به تعداد کسانی دارد که آن ها را دنبال می کنند، اما خیلی جالب است بدانید درآمد برخی از این افراد تا چند ده‌ میلیون تومان در روز می‌رسد. اما به این نکته دقت کنید که موضوع پیج در میزان درآمد آن تاثیر بسیار شگرفی دارد و صفحاتی که مخاطب بسیار زیادی داشته باشند، درآمد بیشتری دارند. پس حتما قبل از شروع به کسب درآمد از اینستاگرام باید یک موضوع عالی را برای خودتان انتخاب کنید. کسب درآمد از اینستاگرام می تواند روش های مختلفی داشته باشد که امروز در این مقاله به چند روش عالی و تست شده خواهیم پرداخت.

 

 

 

روش ‌های کسب‌ درآمد از اینستاگرام

در این بخش به معرفی روش های کسب درآمد از اینستاگرام می پردازیم. این موضوع رو در نظر داشته باشید که کسب درآمد از اینستاگرام برای هر شخصی متفاوت است اما ما در این مقاله قصد داریم که چند روش عالی برای کسب درامد از اینستاگرام را به شما معرفی کنیم.

 

فروش کالا یا خدمات به صورت مستقیم

بسیاری از برند ‌ها، شرکت ها و افراد از این شبکه اجتماعی  با رویکرد بازاریابی استفاده می‌کنند. در واقع چنین آن ها از ایم موقعیت برای معرفی محصول یا خدمات بهره می‌برند. در این روش شما از اینستاگرام به صورت مستقیم درآمد نخواهید داشت اما با معرفی محصول و خدمات می توانید کاربرانتان را به سایت یا مغازه ارجاع دهید و کاربران را به خریداران محصول و خدماتتان تبدیل کنید.

 

اما هستند افرادی که حتی وب سایت یا فروشگاه فیزیکی ندارند و محصولاتشان را به صورت مستقیم در اینستاگرام می فروشند؛ مثلاً شخصی که محصولات آرایشی می‌فروشد، عکس و تبلیغات محصولات خود را در اینستاگرام قرار می‌دهد و اگر کسی قصد خرید داشته باشد، می‌تواند با استفاده از دایرکت یا تماس تلفنی با فروشنده محصول مدنظر خود را سفارش دهد و هزینه آن را پرداخت کند. اما به یک نکته توجه کنید که اگر اینستاگرام هم مانند تلگرام از دسترس خارج شود، شما این فرصت را از دست خواهید داد و باید به دنبال راه دیگری باشید. اما تصور کنید که شما در کنار پیج اینستاگرام خود یک وب سایت هم داشته باشید؛ در این حالت در اگر اینستاگرام حتی از دسترس خارج شود شما مدام برروی سایت خودتان برندسازی کرده اید و اطلاعات تماس مشتریانتان را از طریق وب سایتتان جمع آوری کرده اید و دیگر هیچ نگرانی در مورد نداشتن مشتری نخواهید داشت.

 

 

برای مثال فرض کنید شما فروشنده کفش های کتانی پسرانه و دخترانه هستید درآمد این ایده بسیار بالا و عالی می باشد. تصور کنید که شما فقط ۱۰۰۰ نفر مخاطب فعال دارید و اگر بتوانید روزانه فقط ۳ جفت کفش کتانی بفروشید ماهیانه درآمد میلیونی خواهید داشت.

 

معرفی سایت ها و اپلیکیشن های کاربردی

این روش یکی از محبوب ترین روش های کسب درآمد از اینستاگرام می باشد. افراد بسیاری زیادی مدام دنبال وب سایت ها و اپلیکیشن های کاربری جدید هستند که بتوانند از طریق خدمات آن ها زندگی راحت تری داشته باشند. در این نوع پیج ها شما کافیست مدام دنبال وب سایت ها و اپلیکیشن های کاربردی باشید و آن ها را معرفی کنید. برای این کار می توانید لینک وب سایت و لینک دانلود اپلیکیشن را نیز معرفی کنید. با این کار بعد از افزایش تعداد دنبال کنندگان پیج تان صاحبین وب سایت ها و اپلیکیشن ها خودشان به سراغتان خواهند آماد تا شما آن ها را تبلیغ کنید.

یک ایده جالب دیگر در این رابطه استفاده از سایت های همکاری در فروش می باشد. کار کردن با این سایت ها به این گونه هست که شما یک حساب کاربری در این سایت ها ایجاد می کنید و محصولات و خدمات آن ها را در پیج خودتان معرفی می کنید و لینک فروش مخصوص به خودتان را در پیج قرار می دهید و در صورت فروش محصول درصدی از فروش را دریافت می کنید.

 

برای کسب و کارهای دیگر تبلیغ کننده باشید

به جرات می توان گفت که پر درآمدترین روش کسب درآمد از اینستاگرام تبلیغات صفحه هایی هست که مخاطب و بازدید کننده زیادی ندارند. صفحه هایی که دوست دارند محصولات و خدماتشان را به افراد زیادی در اینستاگرام معرفی کنند.

 

به همین دلیل اینفولئنسرها چون دنبال کنندگان زیادی دارند از همین روش درآمدهای بسیار خوبی دارند. این روش تنها مختص به اینستاگرام نیست و افراد زیادی از طریق وب سایت و تلگرام هم این کار را انجام می دهند.

 

 

همکاری در فروش از طریق اینستاگرام

 

کسب درآمد از اینستاگرام

 

برای این کار شما باید لینک همکاری در فروش داشته باشید که برای منتشر کردن این لینک در اینستاگرام ۲ روش وجود دارد که در ادامه این ۲ روش را معرفی می کنیم.

 

قرار دادن لینک در استوری (این قابلیت فقط برای صفحات تجاری با بیش از ۱۰K فالوور فعال است)

قرار دادن لینک در بخش بیو

 

اگر دوست دارید که از این روش به کسب درآمد از اینستاگرام بپردازید ابتدا باید سایتی را پیدا کنید که سیستم همکاری در فروش دارد. سپس با ساختن پروفایل کاربری خودتان درآن سایت لینک مختص به خودتان را دریافت می کنید و می توانید این لینک را در پیج خود منتشر کنید.

این روش نیز یکی از روش های پردرآمد در اینستاگرام محسوب می شود. البته این روش تنها مختص به اینستاگرام نیست. اما اینستاگرام به دلیل اینکه کاربران فعال بسیار زیادی دارد می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای این کار باشد.

 

 

برندسازی کنید و درآمد کسب کنید.

کسب و کارهای نوپایی وجود دارند که بودجه تبلیغاتی زیادی بابت برندسازی خودشان اختصاص می دهند. شما زمانی می توانید از این روش از طریق اینستاگرام کسب درآمد کنید که تعداد فالوورهای بالایی داشته باشید.

در این روش باید به یک موضوع مهم توجه کنید. شما باید دقت کنید که شرکتی که برندسازی آن را پذیرفته اید آیا صحت کاری دارد؟ یا محصولاتشان همانی هست که معرفی می کنند. در غیر این صورت به هیچ وجه برندسازی آن شرکت را قبول نکنید چون در این صورت فالوورهای خودتان را از دست خواهید داد.

 

استوری و کسب درآمد از آن

اگر استوری هایی منتشر می کنید بازدید زیادی میگیرد شما صفحه ای دارید که قابلیت کسب درآمد چندین میلیونی در روز را از طریق آن دارید. در این روش کافیست محصول و خدمت شرکتی را در استوری پیج خودتان به فالوورهایتان معرفی کنید و در مقابل چندین میلیون تومان پول دریافت کنید.

 

 

روش هایی که تا به حال در این مقاله گفتیم روش های اصلی کسب درآمد از اینستاگرام بود. البته روش های دیگری نیز برای کسب در آمد از اینستاگرام وجود دارد که بعضی از پیج ها از آن ها استفاده می کنند. اما شما کافیست یکی از روش هایی که معرفی کردیم را انتخاب کنید و کمی در مورد ان مطالعه کنید و کار خود را شروع کنید.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 88
  • بازدید ماه : 39
  • بازدید سال : 744
  • بازدید کلی : 1,644