loading...

instagram

اینستاگرام بیشتر با هدف اشتراک‌گذاری لحظات خاص زندگی کاربران و تعامل بیشتر مردم جهان با یکدیگر ساخته شده است. الگوریتم جدید اینستاگرام که در هر مدت یک‌بار اعمال می‌کند بیشتر د

omid بازدید : 29 سه شنبه 02 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

اینستاگرام بیشتر با هدف اشتراک‌گذاری لحظات خاص زندگی کاربران و تعامل بیشتر مردم جهان با یکدیگر ساخته شده است. الگوریتم جدید اینستاگرام که در هر مدت یک‌بار اعمال می‌کند بیشتر در این راستا کمک می‌کند.
اما الگوریتم جدید اینستاگرام برای افرادی که از این شبکه اجتماعی در راستای کسب سود و معرفی بیزنس خودشان استفاده می کنند موجب ایجاد دردسر می‌شود.
در این مقاله با ما همراه باشید تا این الگوریتم جدید را بیشتر بشناسیم تا بتوانیم از آن در جهت کسب سود بیشتر استفاده کنیم.

هدف اصلی الگوریتم جدید اینستاگرام

الگوریتم جدید اینستاگرام برای این اعمال شده که فالوورهای پیج شما تعامل بیشتری با شما داشته باشند و این تعامل واقعی‌تر باشد.
قبلا صاحبان پیج‌ها برای اینکه نشان دهند پیج فعالی دارند دست به خرید فالوور فیک می‌زدند. اما با این الگوریتم جدید دیگر خرید فالوور معنایی ندارد.
این الگوریتم بیشتر به صاحبان پیج کمک می‌کند که فالوور هدف خودشان را شناسایی کنند و به فالوورها کمک می‌کند که بیشتر در راستای سلیقه و علایق خودشان محتوا ببینند.

 

الگوریتم جدید اینستاگرام و صفحه اکسپلور

اینستاگرام تا قبل از معرفی این الگوریتم به این‌گونه عمل می‌کرد وقتی شما بعد از رقیبتان که پستی منتشر کرده پست منتشر می‌کردید پست شما بالاتر از پست او به کاربران نمایش داده می‌شد و همین باعث می‌شد که بدون در نظر گرفتن کیفیت پست بازدید بیشتری جذب می‌شد.
اما با روی کار آمدن این الگوریتم هر پستی که منتشر می‌شود به کاربرانی نمایش داده می‌شود که به آن موضوع علاقه‌مند هستند و دیگر زمان انتشار پست اصلا مهم نیست.

اینستاگرام چطور سلیقه فالوورها را شناسایی می‌کند؟

این شناسایی توسط هوش مصنوعی‌ که برروی اینستاگرام پیاده‌سازی شده انجام می‌شود و این هوش مصنوعی تک‌ تک فعالیت‌های هر شخص را زیر‌نظر می‌گیرد و از این طریق سلیقه آن شخص را براساس لایک، کامنت، بازدید و اشتراک‌گذاری به دست می‌آورد.

از این الگوریتم چطور استفاده کنیم تا به صفحه اکسپلور برویم؟

در این الگوریتم هر پستی که منتشر می‌شود مدت زمان خاصی مهت دارد تا engagement (تعامل کاربر) بالایی جذب کند. میزان این تعامل با تعداد فالوورهای شما سنجیده می‌شود. این مدت زمان را کسی نمی‌تواند به صورت دقیق حدس بزند اما براساس تجربه خودمان هر پستی که منتشر می‌کنید حدود ۴۰ دقیقه فرصت دارد تا تعامل بیشتری دریافت کند.

اگر میزان تعامل پست شما بالا باشد پست شما در صفحه اکسپلور قرار خواهد گرفت. و از این طریق شما می توانید فالوور واقعی جذب کنید و میزان فروش محصولات و خدماتتان را افزایش دهید.

نحوه محاسبه engagement یا میزان تعامل فالوورها با پیج شما

برای این‌کار فرمول‌های بسیار پیچیده‌ای وجود دارد که محاسبه کردن تعامل پیج شما با این فرمول‌ها کار بسیار دشواری می‌باشد اما شما می‌توانید از طریق باکس زیر این‌کار را به راحتی انجام دهید.

کافیست برای محاسبه میزان تعامل پیج خودتان در این باکس پایینی نام کاربری پیج خودتان را وارد کنید تا در عرض چند ثانیه engagement پیج‌تان محاسبه شود. (نام کاربری خودتان را بدون علامت @ وارد کنید و روز دکمه calculate کلیک کنید.)

آیا صفحه اکسپلور همه به یک شکل هست؟

در پاسخ به این سوال باید بگویم خیر. صفحه اکسپلور هر شخص براساس سلیقه و علاقه‌مندی او متفاوت خواهد بود و پست‌هایی که در صفحه اکسپلور شما نمایش داده می‌شود با صفحه اکسپلور شخص دیگر متفاوت است.

 

 

سیستم عنکبوتی الگوریتم جدید اینستاگرام

 

در الگوریتم جدید اینستاگرام سیستم تار عنکبوتی پیاد‌ه‌سازی شده است. این سیستم به این‌گونه عمل می‌کند که وقتی شما به یک موضوع خاصی علاقه نشان می‌دهید آن موضوع به صورت محدود در صفحه اکسپلور دوستان و فالوور‌های فعالی که بیشتر با شما در ارتباط هستند نیز نمایش داده می‌شود.
این‌کار کمک می‌کند تا افرادی که به شما علاقه دارند به موضوع‌هایی که شما نیز علاقه دارید علاقه‌مند شوند و شما می‌توانید با این سیستم تار عنکبوتی سبک زندگی خاصی را بین مخاطب‌های خودتان رواج دهید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 85
  • بازدید ماه : 36
  • بازدید سال : 741
  • بازدید کلی : 1,641